.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كشف 120 کيلوگرم مواد مخدر در استان گلستان

فرمانده انتظامي گلستان اعلام کرد: با دستگيري اعضاي باند قاچاق مواد مخدر که اقدام به حمل مواد از استان هاي شرقي کشور و توزيع آن در گلستان مي کردند، حدود 120 کيلوگرم مواد کشف و ضبط شد.

سردار سرتيپ دوم پاسدار حميد عطائي گفت: طي اين عمليات که نيمه شب گذشته انجام شد، سه قاچاقچي دستگير شد و 119 کيلو و 250 گرم ترياک به دست آمد.

اين مقام انتظامي در باره نحوه شناسايي و انهدام اين باند گفت: با کسب خبر از طريق منابع مردمي، مبني بر حمل مواد مخدر به وسيله يک دستگاه اتوبوس از استان هاي شرقي کشور به استان گلستان توسط يک باند قاچاق، ماموران اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان را در برابر پرونده اي قرار داد.

وي افزود: با کسب اين خبر، گروهي از ماموران، موضوع را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند و پس از چند هفته کار اطلاعاتي و پليسي سرانجام ساعت يک نيمه شب گذشته موفق شدند طي يک عمليات مشترک با ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان علي آبادکتول، در بازرسي از منزل يکي از متهمان، 550 گرم ترياک را کشف و سه قاچاقچي را دستگير کنند.

وي ادامه داد: طي اين عمليات و در جريان بازرسي از خودروي اتوبوس متهمان، 118 کيلو و 700 گرم ترياک نيز که به طرز ماهرانه اي جاسازي شده بود، کشف و سه دستگاه گوشي تلفن همراه و خودروي مورد نظر قاچاقچيان هم، توقيف شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 6.407 seconds.